3. Ik ben bijna nooit overdag thuis, wat nu?
Via Trunkrs:
Open de track&trace en vind het veld ”Notitie bezorger”. Typ hierin waar de postbode het pakket achter mag laten als u niet aanwezig bent.
PostNL:
Kies een PostNL ophaallocatie zodat u niet thuis hoeft te zijn en het zelf kunt ophalen bij de winkel wanneer het u op de leverdag zelf schikt.
4. Hoe lang blijft de inhoud van mijn pakket bevroren?
Wij verzenden onze bestellingen met droogijs (-80graden). Uw pakket zal daardoor altijd twee leverdagen bevroren blijven. Kiest u bv dinsdag als leverdag, dan is het pakket ook woensdag de gehele dag nog bevroren. U heeft dus altijd een extra dag voor het geval PostNL een keer vertraagd raakt (3% kans) of voor het geval dat u zelf toch niet aanwezig kon zijn voor de levering.
Wij maken het eigenlijk nooit mee, maar mocht er een deel ontdooit zijn, bel (06 50614619) of mail ([email protected]) ons dan meteen. Afhankelijk van het product kan het wel/niet opnieuw ingevroren worden. Indien niet dan lossen wij het natuurlijk direct voor u op.
5. Ik woon bij jullie in de buurt (Het Gooi), kan mijn bestelling ook ophalen?
Jazeker! Tijdens het betaalproces kunt u kiezen om het pakket bij ons op te halen. Het adres is: Cannenburgerweg 61D 1244 RH Ankeveen. Wanneer uw betaling voltooid is kunt je het direct bij ons ophalen van Ma t/m Do, 9:00-18:00.
6. Hoe zit het met garantie op producten en bevroren leveren?
Hoe weet ik dat mijn producten ver onder 0°C zijn?
Alleen water is bij -1°C keihard. Bij voeding is dit pas bij -18°C en lager door de voedingsstoffen die erin zitten zoals eiwit die dan pas verharden. Bij -12°C is de kern nog hard maar zijkant indrukbaar. Bij -8°C is eten zelf al volledig zacht en eetbaar. Denk aan ijs in ijssalon dat op -8°C bewaard wordt zodat je het meteen kunt eten. Mocht het ooit een keer gebeuren (zeer grote uitzondering) dat de zijkant een beetje indrukbaar is maar de kern nog hard, dan weet u dat het product rond de -12°C zweeft. Terugbrengen naar -18°C kan geen kwaad in dit zeer korte tijdsbestek. Ook is de ijsmat die erbij zit een goede indicatie, als deze hard is dan zit het pakket ver onder 0 °C. We zullen u nooit vragen iets te eten waar u niet achter staat, garantie heeft u altijd, maar bovenste informatie is voor als u de inhoud van het pakket zelf wilt beoordelen.
Mocht er iets mis zijn met u bestelling, maak dan altijd een foto/video als bewijs en stuur het naar [email protected] met uw bestelnummer. Dit voorkomt enige vorm van discussie waardoor meteen overgegaan kan worden op vergoeding of opnieuw sturen van. Zonder foto/video bewijs is er geen garantie.
Wij zullen dan ons best doen om u zo goed mogelijk te helpen. Mocht u niet binnen 24 uur na ontvangst van uw pakket contacteren dan zal helaas de garantie komen te vervallen. Meldt u een probleem op tijd bij ons dan zullen wij altijd zorgen voor een passende oplossing.