Nederland

Winkelwagen

0 item € 0,00

My Cart -

0 item
My Cart: (0)
Categorieën
Je bent hier:
Waarom Muscle Meat?
  • ✓ GRATIS VERZENDING VANAF €150,-
  • ✓ SLAGERSKWALITEIT ONDER SUPERMARKTPRIJS
  • ✓ UNIEKE, SNELLE EN MAKKELIJKE PRODUCTEN
  • ✓ CLEAN: GEEN ONNODIGE TOEVOEGINGEN
  • ✓ VOOR 14:30 BESTELD (MA-DO), MORGEN IN HUIS
  • ✓ LAB GESTESTE PRODUCTEN

FAQ

Vriespunten

1. Hoeveel moet ik minimaal bestellen?

Er is voor non-diepvries producten geen minimale afname. De minimale bestelling bij Muscle Meat voor bevroren producten is 4 'Vriespunten'. Hoeveel vriespunten een product waard is vindt u rechtsboven op de pagina van het product zelf. Ook kunt u in de winkelwagen links bovenaan zien hoeveel punten u momenteel heeft (eerst inloggen). In het kort komt het op het volgende neer:

 

Product

 

Aantal vriespunten

 

Vlees en vis

1

Groente, fruit en koolhydraten zak     

 

0.5

 

U kunt dus een combinatie maken om aan deze 4 punten te voldoen, bijvoorbeeld:  

1x Low fat rundergehakt (1 punt)
1x kant-en-klare kipfiletblokjes tandoori (1 punt)
1x tonijnsteak (1 punt)
1x zoete aardappel blokjes (0.5 punt)
1x bosvuchtenmix (0.5 punt)

 

2. Hoeveel past er in mijn vriezer?

Doordat de meeste producten vacuüm verpakt zijn nemen deze niet veel ruimte in beslag. Onderstaande foto toont aan hoe weinig ruimte 4kg vlees (20x 200gr) aan producten in beslag neemt. Weet u hoeveel liter uw vriezer is, dan kunt u hiermee zien hoeveel kg aan producten in uw vriezer past: 30L = 8kg, 64L = 16kg en 170L = 45kg. Tip: producten blijven 3 dagen goed na ontdooien. Je kunt indien nodig een deel in de koelkast leggen voor de komende dagen.


 

Verzending

3. Ik ben bijna nooit overdag thuis, wat nu?

In Nederland zijn daar twee mooie oplossingen voor. De eerste mogelijkheid is tijdens het betaal proces te kiezen voor PostNL ophaallocatie. Uw bestelling blijft daar twee dagen bevroren liggen. Kiest u bv dinsdag als afleverdag, dan ligt het daar woensdag ook nog de gehele dag in bevroren toestand. 
De tweede mogelijkheid is de avond levering service van PostNL. Voor een extra bedrag van €2,- extra levert PostNL uw bestelling tussen 18:00-21:30 uur af. 

Moet u onverwachts weg en wilt u uw pakket niet laten afleveren op een PostNL afhaalpunt? Hang dan voor de zekerheid een briefje op bij uw deurbel met de tekst: ''Indien afwezig gelieve te leveren bij buren i.v.m. ontdooien vleespakket''.

 

4. Hoe lang blijft de inhoud van mijn pakket bevroren?

Wij verzenden onze bestellingen met droogijs (-80graden). Uw pakket zal daardoor altijd twee leverdagen bevroren blijven. Kiest u bv dinsdag als leverdag, dan is het pakket ook woensdag de gehele dag nog bevroren. U heeft dus altijd een extra dag voor het geval PostNL een keer vertraagd raakt (3% kans) of voor het geval dat u zelf toch niet aanwezig kon zijn voor de levering.
Wij maken het eigenlijk nooit mee, maar mocht er een deel ontdooit zijn, bel (06 50614619) of mail ([email protected]) ons dan meteen. Afhankelijk van het product kan het wel/niet opnieuw ingevroren worden. Indien niet dan lossen wij het natuurlijk direct voor u op. 

 

5. Ik woon bij jullie in de buurt (Het Gooi), kan mijn bestelling ook ophalen?

Jazeker! Tijdens het betaalproces kunt u kiezen om het pakket bij ons op te halen. Het adres is: Stichtse Kade 47, 1244NV, Ankeveen. Wanneer uw betaling voltooid is kunt je het direct bij ons ophalen van Ma t/m Do, 9:00-18:00. 

 

6. Hoe zit het met garantie op producten en bevroren leveren?

Wanneer een bestelling fout werd afgehandeld door Muscle Meat of PostNL, dan zal zullen wij dit probleem meteen oplossen. Mocht er iets mis zijn met uw bestelling, bel of mail ons dan meteen op (+31 (0)650614619) of ([email protected]). Er wordt steeds een passende oplossing in overleg met u gevonden. Een probleem met de bestelling moet wel binnen 48 uur nadat uw pakket werd verzonden (om 15:00) gemeld worden. Wij kunnen geen problemen oplossen die te laat worden gemeld, nalatigheid wordt niet beloond.

Algemeen

7. Wat is de beste manier om mijn aankopen te ontdooien?

Er zijn twee goede manieren om onze producten te ontdooien.

1. Leg het bevroren product de avond voor gebruik afgedekt op een bord en laat het langzaam ontdooien. 

2. Dompel het bevroren product onder in koud water. Indien u een product heeft zonder verpakking (bv rauwe kipfilet), dan kunt u het zelf ‘verpakken’ in een boterhamzakje met een knoop er omheen.

Uiteraard kan er ook worden ontdooid in de magnetron. Dit raden wij echter af aangezien er vocht verloren gaat en het product minder mals zal zijn.

 

8. Zijn jullie producten biologisch?

Biologische producten hebben wij in ons assortiment gehad, echter er was 0.01% vraag naar bij onze doelgroep. Zo weinig, dat deze producten over hun jaar houdbaarheid heen zijn gegaan ging. Dit, terwijl wij biologische kipfilet voor 17euro/kg konden aan bieden (Albert Heijn 23 euro/kg). Het is een hele andere doelgroep die wij (blijkbaar) niet dienen.

Verder zijn onderstaande producten meer gefocussed op diervriendelijkheid en anti-biotica vrij:

Verder kunnen wij duidelijk zijn over de hormonen en bestrijdingsmiddelen. Ons vlees is 100% extren toegevoegd hormoon vrij. Dit is tevens ook verboden. Op gebied van bestrijdingsmiddelen voldoen onze groenten etc binnen de waardes van de EU. Microbiologisch worden onze producten hier op getest bij elke oogst.