Nederland

Winkelwagen

0 item € 0,00

My Cart -

0 item
My Cart: (0)
Categorieën
Je bent hier:
Waarom Muscle Meat?
  • ✓ SLAGERSKWALITEIT ONDER SUPERMARKTPRIJS
  • ✓ UNIEKE, SNELLE EN MAKKELIJKE PRODUCTEN
  • ✓ CLEAN: GEEN ONNODIGE TOEVOEGINGEN
  • ✓ VOOR 15:00 BESTELD (MA-DO), MORGEN IN HUIS
  • ✓ LAB GESTESTE PRODUCTEN

FAQ

Vriespunten

1. Hoeveel moet ik minimaal bestellen?

Er is voor non-diepvries producten geen minimale afname. De minimale bestelling bij Muscle Meat voor bevroren producten is 4 'Vriespunten'. Hoeveel vriespunten een product waard is vindt u rechtsboven op de pagina van het product zelf. Ook kunt u in de winkelwagen bovenaan zien hoeveel punten u momenteel heeft (eerst inloggen).

 

Product

 

Aantal vriespunten

 

Vlees en vis

1

Groente, fruit, koolhydraten     

 

0.5

 

U kunt dus een combinatie maken om aan deze 4 punten te voldoen, bijvoorbeeld:  

1x biefstuk (1punt)

1x gekookte kipblokjes (1punt)

1x tonijnsteak (1punt)

1x zoete aardappels (0.5punt)

1x bosvuchtenmix (0.5punt)

 

2. Hoeveel past er in mijn vriezer?

Doordat de meeste producten vacuüm verpakt zijn nemen deze niet veel ruimte in beslag. Onderstaande foto toont aan hoe weinig ruimte ruimte 4kg aan producten in beslag neemt. Omgerekend naar liter wordt dit: 30L = 8kg, 64L = 16kg en 170L = 45kg.


 

Verzending

3. Ik ben bijna nooit overdag thuis, wat nu?

In Nederland heeft u de optie genaamd 'pakje gemak'. Bij deze formule kiest u een PostNL punt om uw pakket te laten afleveren, waarna u het op een gepast moment kunt komen ophalen. Deze optie krijgt u tijdens het betaalproces. PostNL heeft afhaalpunten verspreid over heel Nederland. De kans is dus zeer groot dat er een afhaalpunt is bij u in de buurt. Sinds eind 2014 zijn deze punten ook beschikbaar in Belgie. 

Moet u onverwachts weg en wilt u uw pakket niet laten afleveren op een PostNL afhaalpunt? Hang dan voor de zekerheid een briefje op bij uw deurbel met de tekst: ''Indien afwezig gelieve te leveren bij buren i.v.m. ontdooien vleespakket''.

 

4. Hoe lang blijft de inhoud van mijn pakket bevroren?

Nadat uw pakket gemaakt is blijft het tot 15:00 in onze vriezer. Vanaf dan start de termijn waarin uw pakket bevroren blijft (48u). Wij verzenden onze bestellingen op droogijs (-80graden). Uw pakket wil zal daarom waarschijnlijk langer dan 48uur bevroren blijven, maar neem verder geen risico's als u het eerder in ontvangst kunt nemen (PostNL punt). We maken het eigenlijk nooit mee, maar mocht er een deel ontdooit zijn, bel of mail ons dan meteen. Afhankelijk van het product kan het opnieuw worden ingevroren of niet. 

 

5. Ik woon bij jullie in de buurt (Het Gooi), kan mijn bestelling ook ophalen?

Jazeker! Tijdens het betaalproces kunt u kiezen om het pakket bij ons op te halen. Het adres is: Stichtse Kade 47, 1244NV, Ankeveen.

 

6. Hoe zit het met garantie op producten en bevroren leveren?

Wanneer een bestelling fout werd afgehandeld door ons zullen wij dit probleem meteen oplossen. Mocht er iets mis zijn met uw bestelling, bel of mail ons dan meteen op (+31 (0)650614619) of ([email protected]). Er wordt steeds een passende oplossing in overleg met u gevonden. Een probleem met de bestelling moet wel binnen 48 uur nadat uw pakket werd verzonden (om 15:00) gemeld worden. Wij kunnen geen problemen oplossen die te laat worden gemeld, nalatigheid wordt niet beloond.

 

Algemeen

7. Wat is de beste manier om mijn aankopen te ontdooien?

Er zijn twee goede manieren om onze producten te ontdooien.

1. Leg het bevroren product de avond voor gebruik afgedekt op een bord en laat het langzaam ontdooien. 

2. Dompel het bevroren product onder in koud water. Indien u een product heeft zonder verpakking (bv rauwe kipfilet), dan kunt u het zelf ‘verpakken’ in een boterhamzakje met een knoop er omheen.

Uiteraard kan er ook worden ontdooid in de magnetron. Dit raden wij echter af aangezien er vocht verloren gaat en het product minder mals zal zijn.

 

8. Zijn jullie producten biologisch?

We hebben een aantal biologische producten, maar dit is geen hoofdonderdeel van ons assortiment. Onze focus richt zich op het feit dat er na slachting niets met onze pure vleesproducten gebeurt. Kijkt u maar eens op de labels van de producten die u normaal koopt in de supermarkt. Er wordt ontzettend veel gerommeld.

De producten in ons assortiment die wij biologisch aanbieden zijn: ovengebraden kipfilet, stoofpotjes en al onze paardenvlees producten.